Superwomen

 

Først og fremst: GRATULERER så mye med dagen alle fantastiske kvinner der ute! Oppmøtet på kvinnetoget i Oslo i dag var helt sykt, tenk at SÅ mange stiller opp og kjemper sine kamper! Jeg for min del gikk sammen med Endometrioseforeningen mens jeg fotograferte masse (og filmet litt) til eksamensoppgaven(e).

 

Den flotte maskoten Endolores!

 

De siste to dagene har vært innholdsrike og ganske hektiske. I går hentet jeg en del utstyr til utlån fra skolen, og deretter møtte jeg noen fra klassen i sentrum for å filme til eksamenvideoen. Der holdt vi på i noen timer, og til slutt dro jeg og ei annen for å sjekke ut gratiskonserten til Clarion The Hub: Nabovarsel. I regn, riktignok. Det var gøy likevel! Da jeg kom hjem hev jeg meg i gang med suppe-kokkelering, og laget en ganske god grønnsakssuppe med kanskje litt for mye pepper i.

 

I dag måtte jeg stå opp tidlig, for da skulle jeg på internship-intervju! Det gikk greit, men jeg vet enda ikke hva det blir til. Tiden får vise! Senere på formiddagen var vi noen medlemmer av Endometrioseforeningen samlet på Scandic for å gjøre noen forberedelser til toget, i tillegg til litt sosialisering. Etterhvert gikk vi stolt til Youngstorget med den flotte banneren som hadde blitt laget i forkant!

 

En bitteliten smakebit, hehe.

 

Jeg tror jeg fikk noen gode bilder, men det ble etterhvert mørkt og dermed vanskeligere med lyset ettersom jeg har lite erfaring med fotografering i mørket. Dessuten stod vi lenge ute, og ble iskalde. Jeg har enda ikke rukket å se gjennom alle bildene, men forhåpentligvis ble det noe bra!

Så, nå er jeg sliten og klar for helg! I morgen formiddag skal jeg derimot fotografere enda mer, da det skal foregå et årsmøte og fagmøte arrangert av Endometrioseforeningen. Så etter DET skal det bli skikkelig godt med helg! Neste uke har jeg fri, og da skal jeg bruke god tid på å se gjennom, redigere og velge ut bildene jeg skal bruke. Ikke minst blir det mye filming også. God helg alle sammen!!

 

2 kommentarer
      1. Det var hyggelig å møte deg også, jeg har sendt bildene til Susanne og Gudveig som er i styret til Endometrioseforeningen. Om du ønsker, kan jeg sende dem til deg også 🙂 💛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg