Thunder and lightning

 

I dag har det vært masse lyn og torden her i Oslo (og sikkert i mange flere byer også), og det syntes jeg er veldig fascinerende. Jeg har tilbragt en del tid i vinduskarmen for å prøve å spotte noen av lysglimtene, og gjett om jeg fikk! Jeg ble veldig entusiastisk da lynet slo ned like ved oss, og det samtidig begynte å hagle, hehe.

Nå er det bare 8 dager til vi drar nordover! Siste gruppeterapitime før sommeren er unnagjort, så er det bare en individuell terapitime igjen. Jeg og M (mest jeg) holder på med prosjekt “spise-oss-ut-av-huset” nå om dagen. Et prosjekt som er tipp topp for sånne som meg som nærmest har spising som hobby! Jeg syntes det er viktig at vi ikke ender opp med å kaste store mengder med mat fordi det kommer til å bli dårlig innen vi er tilbake igjen. Derfor skal vi blant annet bake bananrullekake i morgen, og det gleder vi oss begge til!

 

Enda flere baderomsselfier er et must når alt jeg gjør er å traske rundt inne.

 

Ellers føler jeg at jeg har nok å drive på med om dagene mens jeg har fri. Som for eksempel å spille Quiz Planet eller Word Blitz over Messenger med venner og familie, forstyrre M når han a) gamer, eller b) jobber med eksamen døgnet rundt, finne interessante matoppskrifter, lage mat, spise mat, se ut av vinduet etc. Haha neida. Selv om dette er ting jeg gjør store deler av dagen, så er det jo ikke det eneste jeg gjør! Eller jo, kanskje de tre siste dagene som jeg har hatt migrene og/eller migrene-hangover.. Jeg ser virkelig frem til å ha noe å gjøre om dagene, og kjenner nesten at jeg gleder meg litt til skolen starter igjen. Faktisk har jeg jo nå hatt fri så lenge som en vanlig sommerferie varer, til tross for at jeg aller mest bare har vært i form til å ligge i senga pga både lungebetennelse og utallige migreneanfall!

I dag lagde jeg chili con carne til middag, og jeg innså ikke hvor sinnsykt sterkt chilikrydderet mitt var før jeg hadde hatt en stor teskje med det oppi gryta.. Men, det ble godt uansett og jeg har tatt vare på restene som jeg gleder meg til å spise i morgen! I kveld skal jeg satse på å få gjort litt rolig yoga før jeg tar kvelden. Det har seg nemlig sånn at jeg fikk et nytt migreneanfall samme kvelden som jeg skrev forrige innlegg, og jeg har ikke følt meg helt bra etter det. Jeg vet at det kan ta litt tid før jeg kommer meg skikkelig etterpå, så jeg må vel bare være tålmodig nok en gang!

 

 

2 kommentarer
    1. Guh, hver gang det har lyna og tordna i Kongsberg har æ vært bortreist, det e så kjipt æ ELSKE lyn og torden 🙁 Håpe du kose dæ med ferie, og lykke til med å tømme kjøleskapet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg