Update – magen min med arr, og veggislasagne

 

Jeg er i skikkelig eksamensmodus nå om dagen. Filmen har fått en mer konkret plan, bildeserien er så å si ferdig, og jeg ser framgang! Det som gjenstår er å filme det jeg skal, redigere filmen etterpå og å skrive en metoderapport til bildeserien. Etter det er jeg faktisk helt ferdig med eksamenen til dette valgfaget, tenk det! Det går jo derimot ikke like raskt som det høres ut til, jeg skal nemlig de neste to ukene filme det jeg har tenkt til. Deretter bruker jeg nok ganske mye tid på å redigere, kanskje bortimot to uker eller lignende.

 

Dette er forresten magen min med litt arr her og der! Det er også det aller første bildet som slår sensorene i trynet når de åpner bildemappen, haha.. Jeg syntes det er litt ydmykende å vise dette bildet på bloggen, men fuck det. Det er sånn magen min ser ut, ingenting å gjøre med det!

 

 

Over til noe helt annet: jeg slo virkelig på stortromma i går ettermiddag, og laget en sunnere lasagne uten kjøtt! Jeg fulgte DENNE oppskrifta fra Tine. I og med at Mathias har lange skoledager for tiden grunnet et konsert-prosjekt de holder på med, så har jeg friheten til å lage akkurat det jeg har lyst på. Denne lasagnen ble dermed middagen min i dag også, rester vettu!

 

 

Forresten var jeg litt skeptisk fordi jeg aldri hadde smakt cottage cheese før, og var generelt litt i tvil på om smaken kom til å være god. Jeg hadde ingenting å bekymre meg for, og jeg syntes det ble vellykket! Til og med M likte den! Den ble derimot ikke like god som “vanlig” lasagne, men absolutt noe jeg kommer til å lage flere ganger. Jeg følte ikke at jeg savnet kjøttet, men jeg var nok litt for sparsommelig med krydder og sånt. Hadde jeg tilsatt bittelitt chili og flere gulrøtter, tror jeg det hadde gjort susen! Det må jeg huske på til neste gang.

 

Det er ellers ikke særlig mye spennende som opptar tiden min. Det er filming, filming, og enda mer filming. Er det noe annet som er (veldig) mye i tankene mine, er det problematikken rundt sommerjobb. Jeg vet nada om hva som skjer i sommer, og det stresser meg litt. Er nemlig helt avhengig av å kunne betale husleia i juli, og det kan jeg ikke med mindre jeg jobber og tjener penger i sommer. Jeg har noen få ideer på lur, så vi får se hva det blir til!

 

4 kommentarer
    1. Lykke til med eksamen😊😊 Jeg er sikker på at du kommer til å gjøre det godt. Du er så klok, reflektert og dyktig med kamera. Gleder meg til å se resultatet. Klem fra Susanne

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg