We`re back!

 

Nå er vi tilbake fra Hellas-ferien vår! Den bestod av fire netter i Santorini, tre netter i Naxos og til slutt tre netter i Athen. Jeg har hatt det veldig gøy og fint, til tross for at området vi hadde leilighet i Athen var en smule shady.. Jeg ble uansett lamslått over hvor fint Santorini faktisk var, det er et sånt type sted som er så vakkert at det er “umulig” å få det likt på bilder! Naxos var også kjempefint, og her var det mange flere strender.

Selv om jeg har hatt det fint på ferie, er det alltid deilig å komme hjem fra utlandet. Det er noe helt eget å kunne drikke vann fra springen, dusje i sin egen dusj, kunne kaste dopapir i doet, sove i sin egen seng med ordentlige dyner i stedet for lakener, kunne kommunisere uten å måtte snakke engelsk, åhhh ❤️ Vi har det bra i Norge, og det skal jeg ikke ta for gitt!

 

Her har dere meg nå (i går…):

Yes, klærne er nye! Jeg klarte ikke å dy meg da jeg så dette i Athen. Overdelen fordi den både var kul og fordi jeg elsker Stranger Things. Buksa fordi den er noe som overrasker meg litt at jeg liker? Jeg syntes sånne bukser med double D-belter er stilige, men jeg hadde aldri sett for meg at jeg skulle kle eller like noe sånt på meg selv. Men så feil kan man ta! Jeg er superglad for at jeg kjøpte både t-skjorta og buksa.

 

Herregud, jeg har så mye å fortelle. Både når det kommer til ferien og andre ting. Jeg kjenner at jeg har vært for lenge borte fra både bloggen! Jeg skal så klart lage flere innlegg og vise dere bilder jeg tok under reisen, men jeg har et par ting på to-do-listen de neste dagene. Skal prøve mitt beste uansett!

 

4 kommentarer
    1. Damn, hadde lett tatt både buksa og t-skjorta for mæ sjøl 😍😍 så koselig å ha dæ tilbake på bloggen, glede mæ til å lese om hellas-turen din!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg