Hjelp meg!!!

 


 

Greia er at jeg er fornøyd med hårfargen min, men jeg er lei av å farge det nå. Jeg vil prøve å ha min naturlige hårfarge igjen, og den er en god del lysere enn slik jeg har det nå. Kommunebrun, som det kan kalles. Jeg vet faktisk ikke hvordan det ser ut, for jeg har ikke hatt min naturlige farge siden andre klasse på barneskolen, jeg kødder ikke engang. Så mye og så lenge har jeg pleid å farge håret mitt! 

Uansett, jeg vil ikke KUN ha det kommunebrune håret. Da ville jeg stripa tuppene lysere for å lage litt mer spill og spenning i håret, for jeg vet jeg kommer til å bli drittlei om jeg kun har den ene hårfargen, det blir for kjedelig for meg.

 


 

Men så aner jeg ikke om jeg faktisk skal gjøre det. Avfarging/bleiking kommer til å slite noe sykt på håret mitt, det kommer til å bli dyrt (enda dyrere om jeg går til frisør) og hva gjør jeg så om jeg angrer og vil gå tilbake til denne fargen? For jeg er nemlig veldig usikker på om jeg ville kledd det. 

 

VÆR ÆRLIG!! Jeg trenger hjelp!!!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg