Jeg er så glad!!!

 

 

Nå fikk vi nettopp bekreftet at Mathias også har fått skoleplass i Oslo! Jeg er så glad og stolt på hans vegne, nå kan vi begge starte med utdanningen vår i en helt ny og fremmed by, og det beste er alt er at vi kan gjøre det sammen. Nå skal vi endelig bli samboere og høyskolestudenter på heltid. Jeg er så utrolig letta! Vi har et sted å bo, vi har flyttebyrået klart, jeg har fått innvilget stipend, og flybillettene er klare. Det skal faktisk skje! Jeg og Mathias flytter til Oslo sammen om 33 dager! 

Vi skal ikke på samme skoler, men skolene ligger heldigvis ikke noe langt unna hverandre, de er begge to i sentrum og vi tar sikkert samme bussen/trikken både til og fra. Jeg er utrolig nervøs for studentuken på skolen jeg skal studere på, for jeg kjenner nemlig ikke en sjel som skal gå på Høyskolen Kristiania. Skrik ut om du tilfeldigvis skal dit! 

 

GOD HELG!!!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg