Migraines

 

 

I morgest våkna jeg med et nytt migreneanfall. Det er riktignok en måned siden siste anfall, men det tyder nok på at jeg har vært altfor stressa i det siste. Jeg har hatt hodepine hver eneste dag, men det kan virkelig ikke måle seg med migrene. Jeg får alltid aura i tillegg, altså synsforstyrrelser, svimmelhet osv. Noen ganger hender det at jeg opplever talefeil og vansker med å prate, kvalme, nummenhet i kroppen og oppkast. Først kommer auraen, så den voldsomme hodepinen. Det eneste som hjelper mot migrenen min er migrenemedisin og en time eller to med søvn, pluss avslapning hele resten av dagen. Det er akkurat det jeg har gjort i dag, og nå har vi en kompis her fra som skal være sammen med oss hele helga! 

Planen var at vi skulle dra ut i morgen kveld, men jeg får rett og slett bare se an formen og om jeg orker å være med eller ikke. Det gjør meg ikke akkurat noe å bli igjen hjemme, haha! Jeg har tross alt fortsatt hodepine og vondt i øynene, så vi får se hvordan jeg føler meg etter en natts søvn. 

 

Forresten farget jeg håret mitt igår! Ikke slik som på bildet altså, haha. Det er nå brunt og mindre oransje, endelig! Rødskjæret har ikke blitt helt borte, men det er iallefall bedre enn før. Jeg deler bilde av det så snart jeg har fått tatt et! Akkurat nå ser jeg veldig slask ut, så det får bli i morgen. 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg