The Weeknd

 

Jeg beklager for del dårlige oppdateringen for tiden. Jeg kan ikke si annet enn at jeg har mangel på ideer, selv om jeg er motivert. Også er jo selvfølgelig skolen den største tidstyven i hverdagen! Er jeg ikke på skolen, så jobber jeg med skolearbeid hjemme. Jeg skulle virkelig ønske noen banket inn i hodet mitt hvor sinnsykt mye styr det er å studere før jeg begynte, da hadde jeg i det minste visst hva jeg gikk til. At folk klarer å jobbe ved siden av klarer jeg ikke å fatte og begripe? Men så skal det også sies at mange har fortalt meg at de ikke skjønner at jeg klarer å jobbe så mye med skolen generelt, haha… Senest i dag ble jeg fortalt av ei jente i klassen at hun syntes jeg er flink til å jobbe med studiene, det varmer jo litt da!

Ellers? Jeg hører på The Weeknd døgnet rundt, and I love it. Det gir meg en ekstra ro i sjela i hverdagen, som for eksempel på bussen til og fra skolen, og når jeg gjør husarbeid. Hører forresten aller mest på et av de eldre albumene, nemlig Trilogy. Mine all time favourites fra Trilogy er High For This, Wicked Games, Lonely Star, Next og Same Old Song. Bestevenninna mi og jeg er skikkelig store fans av The Weeknd, og det er takket være henne jeg fikk vite om han. Playlista hennes på Spotify har seriøst over 16 000 followers. Dere finner den HER

 

Hahaha okei…. Denne perioden i 2014 minner meg syyykt mye om da jeg begynte å høre på The Weeknd. For det første så jeg ikke ut, og jeg oppførte meg skikkelig dårlig også. Husker at jeg nesten droppet skolen helt og drakk hver helg, huff! Jeg er evig takknemlig for at jeg har forandret meg gjennom årene, selv om dette “bare” er fire år siden. Jeg hadde aldri klart å leve på den måten igjen, men musikken jeg hørte på bærer jeg fortsatt med meg! 

 

Fra samme periode. Her hadde jeg i det minste fjernet leppepiercingen, men bryna var fortsatt forferdelige! Til tross for alt det dårlige, savner jeg denne perioden litt. Jeg hadde i motsetning til nå en større evne til å gi faen, og brydde meg overhodet ikke om hva andre syntes om meg. Hvorfor er dette så forandret nå? Jeg er den helt motsatte personen i dag, og det er helt klart at jeg ikke ønsker å “dra tilbake dit”, men det bør jo kunne finnes en fin balansegang. Jeg er fortsatt ung, og alt trenger ikke å være så jævlig viktig, gjør det vel?

 

3 kommentarer

Siste innlegg