Ikke dra hit!

 

Mesteparten av dagen har blitt brukt på Oxford Street her i London, med andre ord; shopping! Jeg får virkelig kjent på at jeg er takknemlig for at jeg og Mathias valgte å flytte til Oslo i stedet for til London (som vi egentlig hadde planlagt), for jeg blir ekstremt sliten av de gigantiske folkemengdene. Spesielt inne på butikker, da blir jeg utrolig stressa! Hadde vi hatt Bershka, Urban Outfitters og Primark i Oslo hadde shoppingen der vært 10/10, haha. Nå slapper vi av på hotellrommet vårt, som forresten er ganske dritt. For det første funker ikke wifi’en på mobilen for hverken meg eller M, toalettet funker ikke i det hele tatt (det vil ikke skylle ned), og senga er sinnsykt ubehagelig å ligge i grunnet at man kjenner de stålfjærene veldig godt. Det er kjipt at vi må sove her i syv dager til, og vi betalte absolutt mer enn det var verdt! Men men, det er jo ikke så mye å gjøre med det nå da. Vi er ikke akkurat typene som tørr å gå i resepsjonen å kreve full refund liksom, selv om de lovte at doen skulle være fikset til vi kom tilbake hit… Det er den ikke. 

 

Jeg vil ikke akkurat anbefale dette hotellet videre dersom dere tenker å ta dere en tur til storbyen! Overpriset til tross for standarden vil jeg absolutt si at det er. 

Jeg skulle gjerne ha vist dere dagens innkjøp, men det er dessverre såpass dårlig og lite plass inne her at det ikke er noe vits. Jeg får ta bilder av det når jeg vi er i Edinburgh, eller når vi er hjemme igjen! Vi prøver likevel vårt beste for å ikke la hotellopplevelsen ødelegge ferien vår, og vi skal nok klare å ha det fint mens vi er her uansett 🙂 I kveld har vi kun planer om å spasere litt rundt og finne en matbutikk, og kanskje besøke en juice bar jeg fikk øye på mens vi skulle finne fram til hotellet da vi ankom i går! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg