En rolig dag på ferie

 

God dag fra London! I går ble det dessverre ikke noe blogging, for da hadde jeg hverken med meg kameraet på utfluktene, eller PCen oppe i løpet av dagen. For å oppsummere gårdagen kjapt, dro vi på British Museum, kjøpte t-skjorter på Primark, spiste hamburgere på Byron, besøkte verdens største lekebutikk (6 etasjer!!!), og dro til slutt på en bar. Både jeg og M er litt slapp etter gårdagens drinker, derfor blir det ikke noe store greier nå på dagtid. Vi har jo ikke engang gått ut døren eller spist frokost! 

I dag er det sensurfrist på den eksamenen vi hadde i faget forbrukeratferd. Jeg er alltid veldig spent når det kommer til sensurfrister og karakterutslipp, derfor sjekker jeg Studentweb i full spenning hvert femte minutt, haha… Ettersom vi ikke rakk frokosten på hotellet i morgest, skal vi dra ut for å spise en brunsj i nærområdet. Vi tenker kanskje å besøke The Shard i kveld, som er Londons høyeste bygning. Det hadde vært utrolig fint å fått med solnedgangen med en helt fantastisk utsikt over hele London! 

 

En aldri så liten collage fra bildene jeg tok med mobilen i går. Bilde 1: drinkene våre i et veldig mørkt lokale. Bilde 2: fra hamburgerrestauranten. Bilde 3: et skjelett fra British Museum. Bilde 4: et sinnsykt uklart bilde (aner ikke hvorfor) av Mathias og Rasmus foran The Cursed Child-teateret. Jeg skulle så sykt ønske at vi kunne ha sett de stykkene før vi dro herfra, men det er enten utsolgt, eller så koster det en formue :-((( 

 

Jeg er så glad vi har ferie, og jeg koser meg masse i denne stooore byen! Denne gangen valgte vi jo å være i London i åtte dager, og det valget er jeg glad vi tok. Da får vi nemlig sett oss mye rundt uten å stresse oss gjennom alt! Siden vi kom hit har vi jo ikke gjort så altfor mye. Det er egentlig akkurat sånn jeg vil feriere! Av natur er jeg en sånn type person at jeg ikke vil gjøre så alt for mye ut av feriene mine, men det er ikke dermed sagt at jeg ikke vil oppleve stedene jeg drar til. For hva er da vitsen med å dra på ferie? Jeg bare tar ting litt mer med ro enn de fleste andre på ferier. Jeg håper uansett at alle dere får en fin dag, hvor enn dere befinner dere!

8 kommentarer

Siste innlegg