Queen Mary’s Rose Gardens

 

 

Denne hagen elsket jeg! Den er visstnok en del av Regent’s Park som jeg skrev om i forrige innlegg. Det har vært utrolig fint i London, men jeg kjenner at vi kanskje kunne ha droppet de to ekstra dagene her, og heller dratt til Edinburgh tidligere. Nå er det litt sånn at vi ikke orker så mye mer turisme i denne byen, haha.. Jaja, vi drar jo i morgen tidlig så det går greit! Jeg ser fram til togturen til tross for at den varer i fire og en halv time (!!!), for jeg har hørt at utsikten er kjempefin, og at det er mye å se på veien dit. Jeg gleder meg! 

 

3 kommentarer
    1. Åh så fin du e, og førr en utrulig nydelig plass 😍😍 må dra dit hvis æ besøke London igjen ja!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg