En slående vakker by

 

Edinburgh er virkelig en av de fineste byene jeg har vært i! Jeg trodde ikke at jeg skulle like denne byen så godt, og i alle fall ikke bedre enn London. Men sannelig tok jeg feil! Byen har virkelig noe særegent med alle de flotte gamle bygningene. Vi er alle tre enige om at denne byen virker tryggere også, og ingen av oss har sett noe shady what so ever! I går vandret vi rundt i byen, og fikk gått gjennom The Royal Mile og Victoria Street, også gikk vi opp til flotte Calton Hill der vi fikk en sykt fin utsikt over byen. Jeg ble forresten helt vill over alle Harry Potter-butikkene i byen, spesielt i Victoria Street (som forresten var inspirasjonen til Diagon Alley). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I dag har jeg tenkt til å besøke et kjøpesenter i nærheten som heter Ocean Terminal, og ellers har guttene funnet en sverd-butikk (lol) de vil innom. De er seriøst helt gale etter sverd! Like i nærheten av sverd-butikken har jeg oppdaget en cafè kalt Hula Juice Cafè, der de selger acai bowl og andre gode smoothies. Den skal jeg kose meg i mens guttene tar seg god tid i butikken! Det er så ubeskrivelig herlig at jeg har sommerferie fram til midten av august, og jeg skal prøve mitt beste på å nyte de to siste dagene i Edinburgh. Jeg håper dere alle får en fin dag! 

 

 

2 kommentarer
    1. EvaMartina: Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle like byen SÅ godt, for den var virkelig vakker! Anbefaler deg å dra dit en gang du har muligheten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg