04.07.2018

 

 

Herregud som tiden flyr! Nå er det nok en gang plutselig flere dager siden sist jeg oppdaterte bloggen, men sånn er det vel når man har ferie. Ettersom jeg “bare” er i Harstad, møter jeg mye familie og venner mens jeg er her, og det blir ikke det samme som å være på et fremmed sted der det er mer sightseeing og kameraet er rundt halsen 24/7. Dere skjønner tegninga! Jeg har ikke hatt tid til å være foran PCen i det hele tatt, og jeg vet ikke helt hva jeg syntes om det. Jeg har det så klart gøy om dagene, men jeg savner veldig mye å blogge, og å sitte meg ned foran skjermen og å slappe av. Nå er jeg sjeldent alene, og da er det ikke like lett! Jeg lover at blogginga skal forbedres når jeg er i Oslo igjen!! 

 

 

Jeg er forresten litt syk om dagen, men jeg er heldigvis ikke helt lammet akkurat nå. Jeg føler meg “hakket bedre” når jeg er syk nå som jeg har sluttet å røyke, for røyken gjorde jo bare vondt verre før. Det er likevel slitsomt å ha med snytepapir hvor enn man går, men jaja, det går vel snart over! I kveld skal jeg overnatte hos Mathias, og det føles skikkelig ut som gode gamle dager da vi (spesielt jeg) nærmest levde i en bag fordi vi sov hos hverandre hele tiden. Det er litt gøy, men samtidig setter jeg veldig stor pris på at vi slipper det styret i Oslo! 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg