Uken som gikk – Uke 4

 

 

Ukas høydepunkt:

At jeg fikk ordnet viftereima, så NÅ slipper jeg forhåpentligvis å slite mere med den. 

 

Ukas film:

The girl on the train. En thriller jeg først hadde lyst til å se på kino, men heller ventet med å se. Den er spennende og er veldig sånn “wtf?” fordi ting endrer seg hele tiden, og ting viser seg til å være helt annerledes enn filmen får deg til å tro. 

Kopierte handlingsreferatet fordi jeg selv suger å skrive sånt: “Rachel Watson er en alkoholiker som skilte seg fra ektefellen Tom etter at han var utro. Hver dag tar hun forstadsbanen til jobben, og hver dag betrakter hun et ungt par, Scott og Megan Hipwell, som bor i et hus toget passerer. En morgen vitner hun til noe sjokkerende utenfor togvinduet som forandrer alt.”

 

Ukas cravings:

Alpro sjokolademelk! 

 

 

Ukas innkjøp: 

Mamma har vært så snill å låne meg penger da vi var i byen sammen med lillesøster. Jeg fant en bomberjakke på salg som jeg overraskende nok selv syntes jeg kledde (har prøvd andre som jeg har sett helt rævva ut i), og en Levis T-skjorte. Har kjempelenge hatt lyst på begge plaggene, og den dusty rosa fargen på jakken elsker jeg. I tillegg er jakken litt foret og er ikke heeelt tynn, dermed kan jeg fint bruke den både om våren, sommeren og høsten. Jakka har jeg dessverre ingen bilder av nå, men det kommer garantert senere! 

 

Ukas nedtur: 

Den såkalte facebook-“diskusjonen” var en stor nedtur for meg denne uken. Har jo faktisk ikke følt meg så sint på lenge! Ellers skrev jeg innlegget “Bilen min spiser viftereimer til frokost” og samme dagen datt faktisk viftereima av bilen mens jeg kjørte på hovedveien!!!!! Dårlig karma, I guess? 

 

8 kommentarer
    1. Ida Øverland: Huff altså, haha. Det er vanskelig å forklare. Men jeg skrev et eget innlegg om det, men det er litt vanskelig å lese ettersom jeg sladdet over navn og profilbilde. Her er det første innlegget “http://mairho.blogg.no/1485264668_voksne_mennesker_alts.html” og her er det andre: “http://mairho.blogg.no/1485294441_update_til_forrige_in.html”. Om du i det hele tatt gidder å lese alt, haha 🙂

    2. Så bra du fikk ordna viftereima! Er så utrolig kjedelig når den ryker.. Gøy at du også drikker sjokolademelken fra Alpro- det gjør jeg også! Har faktisk alltid sånne miniversjoner med sugerør stående i kjøleskapet, haha 😛 Gleder meg til å se bilder av den nye jakken din. ^^
      Skal lese innleggene om facebooktingen nå siden du skrev link over her. Jeg havner alltid i drittdiskusjoner enten der eller på VG og det tar virkelig på.. Voksne mennesker kan være like fæle som ungdommer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg