Uken som gikk – Uke 7

 

 

Ukas høydepunkt:

At jeg og Mathias bestemte oss for å dra til England i neste måned, og bestilte alle billettene dagen etter! Er så utrolig stoked på å dra kjenner jeg. Er bare litt over 3 uker til!!!

 

Ukas treningsøkt: 

Siden jeg endelig har begynt å trene pole igjen, tenker jeg å ha et “ukas treningsøkt”-punkt her også. Jeg prøver å trene en til to ganger i uka. Klarer jeg flere ganger er det selvfølgelig toppers! Denne uka har jeg hatt to økter på onsdag. Den ene sammen med Lisabeth, og den andre sammen med Marielle. Den siste jeg hadde ble jeg ufattelig sliten av! Jeg fikk virkelig øvet masse på the basics, ettersom jeg lærer dem videre og ofte må demonstrere.

 

Ukas nedtur: 

Legevakt-turen på fredagsnatta. Dere kan lese om den HER

 

Ukas innkjøp: 

Haha, det blir vel England-turen på dette punktet også!

 

Ukas sang: 

Som noen av dere vet, elsker jeg The Weeknd. Jeg er så utrolig bitter for at jeg ikke kan dra på konserten han skal ha i Oslo idag. Jeg hadde så utrolig lyst, men så utrolig dårlig råd, hahaha. Ukas sang blir derfor The Weeknd – Same old song

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg