Skjønner ikke hvordan jeg klarte det

 

De siste dagene har jeg sett mye gjennom arkivet til bloggen min, og det er noe jeg elsker å gjøre; å mimre. Jeg har i hovedsak sett på 2015, 2016 og 2017, og jeg er faktisk overrasket over hvor “bra” blogg-gamet mitt var i perioden august 2016 til mars 2017. Hvordan kom jeg på alle de blogginnleggene?! Jeg hadde jo ikke noe å gjøre om dagene, og i den perioden hadde jeg hverken skole eller jobb. Kanskje det er nettopp derfor jeg var så “kreativ”. Fordi jeg hadde tid til det. Dette var jo også tiden da jeg bodde hjemme i Harstad. Jeg skrev også mer uten filter, og hadde et mindre nettverk enn det jeg har nå. Kjenner faktisk at jeg savner det litt!

På en annen side kunne jeg lire av meg mye dumt også, og jeg kan føle litt på skammen når jeg leser enkelte innlegg. Ofte sitter jeg igjen med tanken “hvorfor skrev jeg det der?!” etter å ha lest. Jeg regner likevel med at det kommer til å være sånn uansett hvor greit jeg i dag føler at jeg skriver. Om noen år kommer jeg til å lese tilbake på dette også og tenke nøyaktig det samme, “hvorfor skrev jeg det der?!”.

 

 

Her er noen gullinnlegg dere kan sjekke ut fra den tiden, hehe:

Julestemning allerede… (dette var i oktober 😅)

De verste bryna jeg noensinne har hatt! 

Mine beste bloggtips 

Jeg tør aldri å si imot (et innlegg som fortsatt er aktuelt for meg)

Jenta som prøvde å ta livet sitt (dette gjør ganske vondt å lese, og jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er fordi det bringer opp dårlige minner eller fordi jeg skjemmes en smule. Uansett et innlegg med stor respons som jeg velger å ha med her)

7 “julete” fakta om meg

My favourite things to do

Min første gang…

 

 

Jeg elsker at jeg har blogget såpass lenge, for mimring er noe av det beste jeg vet. En av mine hobbyer er helt på ekte å se på bilder! Den eksterne harddisken min er derfor gull verdt som dere skjønner. Jeg føler også at jeg får litt bedre selvinnsikt av å kunne ha en blogg å se gjennom som kun jeg selv har skrevet, og det kan være ganske fint å innse hvordan ståa er nå i forhold til tidligere. Nye utfordringer har kommet, gamle utfordringer er borte. Jeg mestrer for eksempel studiene mye bedre enn jeg overhodet trodde var mulig, og det er jeg stolt over!

Uansett, det er virkelig goals å bli så opphengt i bloggingen igjen. Jeg håper det skjer, for det var givende og gøy! Det handler bare om å være dedikert hele veien, noe jeg kun er i perioder, dessverre. Det blir selvfølgelig en større prioritet om jeg ikke har et evig stress pågående ved siden av, noe jeg heldigvis ikke har for øyeblikket. Vi blogges derfor mer snart!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg